YE GR: Kullanc Adnz: ifreniz: ifremi unuttum Beni Hatrla ?  ye Ol
ZEL HABER    SPOR    ETM    SEMNER VE KURS    BEDEN ETM    SALIK    OKUL SPORLARI    KPSS    VDEOLAR
Manset Alti Haberleri
  FLA HABER: Rakip Nijerya, ma TRTSPOR'da
Manset Alti Haberleri
K aylarnda kiloyu korumak iin...
Havalarn soumas ile k kaplarmz almaya hazrlanyor. K depresyonuna davetiye kartan oka olumsuzluk da peimizi brakmaz
Google+   Kategori: Salk
  Tarih: 02.10.2017
- Bu haber 284 kez okundu.

Souk havalarda dar kmak yerine evde oturma istei, gecelerin uzayp gndzlerin ksalmas ile negatif dnceler kiinin istem d kilo almasna sebep olabilir. Diyetisyen Emre Uzunnun sindirim sistemini glendiren tarifi ile k aylarna daha mutlu ve salkl girebilirsiniz. 

Uzun, K mevsimi zerimizde ister istemez negatif enerji oluturuyor buna bir de kapal ortamlarda vakit geirmek eklenince, daha ok yeme ve hareketsiz kalma sorunlarna sebep, diyor. Ayrca havalarn bir souk bir scak olmas da baklk sistemimizin de olumsuz ynde etkilenmesine sebep oluyor. Gecelerin uzamas ile beraber evde yenilen attrmalklar artarken, souk havalarla birlikte de bu gzel havada eve yryeyim demeler yerini taksi veya otobslere brakyor. Peki baklk sistemimizi kuvvetlendirmek ve kn kilo almay engellemek iin neler yapmal? te size k aylarnda nasl beslenilmesi gerektiinin gizli srlar.

Mod ykselten 5 besin

Ispanak: K aylarnn en salkl seratonin. Ispanak ierdii folik asit ve magnezyum sayesinde gevememize ve mutluluk hormonu salgsn uyararak bizi pozitif bir ruh haline sokuyor.

Bitter ikolata: ikolatann mutluluk sat inkar edilemez bir gerek. Ayn zamanda ierdii teobromin sayesinde ruh halimizi dzeltir ve k aylarnda bizi din tutmaya yardmc olur. Yalnz bitter olmasna ve gnde 1-2 kareyi gememesine dikkat.

Semizotu: te size omega3 leni. Semizotu ierdii omega3 sayesinde beyin yorgunluunu alyor ve ayn zamanda sizi depresif ruh halinden ekip karyor. Yourtla birlikte salata yaparak veya zeytinya ile piirerek tketebilirsiniz.

Nar: Antioksidan ile dolup taan bu meyve yksek C vitamini nedeniyle stresi azaltarak pozitif ruh halini beraberinde getiriyor. Ayn zamanda serbest radikaller ile mcadele ederek metabolizmamz kuvvetlendiriyor ve hastalklara kar kalkan oluturuyor. K aylarnda salatalarnza serperek kullanabilirsiniz.

Hindi eti: yi bir triptofan kaynadr ve kaliteli proteinlere sahiptir. Krmz et ve tavua gre zayflamaya daha ok yardm eder. erdii triptofan ile serotonin salnmn arttrarak modumuzu ykseltmeye yardmc olur.

haber7



23 Eyll 2018 Arkada��na Yolla Yaz�c�ya Yolla
YORUMLAR

Adnz Soyadnz:  
E-postanz:   
Balnz:   
Yorumunuz:   
Ltfen kodu giriniz:   
     Tm alanlar doldurmanz gerekmektedir.
Facebook ile yorum yap�n�z.
Bunlar da ilginizi ekebilir
    Rakip Nijerya, ma TRTSPOR'da
    Kadky'de devlerin bulumas
    UEFA'dan Trk hakemlere grev
    Trabzonspor'a evinde byk ok!
    Federer ve Djokovic ifti ilk ma kaybetti
    Yeni Malatyaspor'a tek gol yetti
    Genler zirveyi brakmad
    Seluk nan Akhisarspor manda yok
    Enver Yldrm'dan altn madalya
    Beikta'tan tarihi ykseli!
    Atiker Konyaspor deplasmanda kazand
    Potann Perileri galibiyetle balad
    Demet Mutlu asimetrik paralelde 6. oldu
    Trkiye Trial ampiyonas'nn 4'nc aya balad
    Potann Perileri, Arjantin karsnda
    Fenerbahe, evinde derbi kaybetmiyor
    Bocce ampiyonas'nda 2 bronz madalya
    Dnya Sarlar Tenis Takmlar ampiyonas
    Son snflarda Beden Eitimi dersinden yetitirme kursu alacak
    Bursa'da gol sesi yok

Reklamlar: orum Voleybol | Etkinlik Payla | Masaj | Spor Akademisi | Spor Malzemeleri
KURUMSAL KATEGORLER SOSYAL
Knye Spor Eitim Seminer ve Kurs Facebook
Reklam Gndem Beden Eitimi Salk Twitter
letiim Teknoloji zel Haber Okul Sporlar nstagram
KPSS Spor ve Yaam Dergisi Videolar RSS
Copyright 2006 Tm Haklar Sakldr