ÜYE GİRİŞİ: Kullanıcı Adınız: Şifreniz: Şifremi unuttum Beni Hatırla ?  Üye Ol
ÖZEL HABER    SPOR    EĞİTİM    SEMİNER VE KURS    BEDEN EĞİTİMİ    SAĞLIK    OKUL SPORLARI    KPSS    VİDEOLAR
Ana Sayfa | Forum | Canlı Skorlar | BESYO | Haber Gönder | Künye | Spor ve Yaşam Dergisi | İletişim | Livescore
Manset Alti Haberleri
  FLAŞ HABER: Kartal Devler Ligi nde 41. maçına çıkıyor
Manset Alti Haberleri
Kış aylarında kiloyu korumak için...
Havaların soğuması ile kış kapılarımızı çalmaya hazırlanıyor. Kış depresyonuna davetiye çıkartan çokça olumsuzluk da peşimizi bırakmaz
Google+   Kategori: Sağlık
  Tarih: 02.10.2017
- Bu haber 5 kez okundu.

Soğuk havalarda dışarı çıkmak yerine evde oturma isteği, gecelerin uzayıp gündüzlerin kısalması ile negatif düşünceler kişinin istem dışı kilo almasına sebep olabilir. Diyetisyen Emre Uzun’nun sindirim sistemini güçlendiren tarifi ile kış aylarına daha mutlu ve sağlıklı girebilirsiniz. 

Uzun, ‘’Kış mevsimi üzerimizde ister istemez negatif enerji oluşturuyor buna bir de kapalı ortamlarda vakit geçirmek eklenince, daha çok yeme ve hareketsiz kalma sorunlarına sebep,’’ diyor. Ayrıca havaların bir soğuk bir sıcak olması da bağışıklık sistemimizin de olumsuz yönde etkilenmesine sebep oluyor. Gecelerin uzaması ile beraber evde yenilen atıştırmalıklar artarken, soğuk havalarla birlikte de “bu güzel havada eve yürüyeyim demeler yerini taksi veya otobüslere bırakıyor. Peki bağışıklık sistemimizi kuvvetlendirmek ve kışın kilo almayı engellemek için neler yapmalı? İşte size kış aylarında nasıl beslenilmesi gerektiğinin gizli sırları.

Mod yükselten 5 besin

Ispanak: Kış aylarının en sağlıklı seratonin. Ispanak içerdiği folik asit ve magnezyum sayesinde gevşememize ve mutluluk hormonu salgısını uyararak bizi pozitif bir ruh haline sokuyor.

Bitter Çikolata: Çikolatanın mutluluk saçtığı inkar edilemez bir gerçek. Aynı zamanda içerdiği teobromin sayesinde ruh halimizi düzeltir ve kış aylarında bizi dinç tutmaya yardımcı olur. Yalnız bitter olmasına ve günde 1-2 kareyi geçmemesine dikkat.

Semizotu: İşte size omega3 şöleni. Semizotu içerdiği omega3 sayesinde beyin yorgunluğunu alıyor ve aynı zamanda sizi depresif ruh halinden çekip çıkarıyor. Yoğurtla birlikte salata yaparak veya zeytinyağı ile pişirerek tüketebilirsiniz.

Nar: Antioksidan ile dolup taşan bu meyve yüksek C vitamini nedeniyle stresi azaltarak pozitif ruh halini beraberinde getiriyor. Aynı zamanda serbest radikaller ile mücadele ederek metabolizmamızı kuvvetlendiriyor ve hastalıklara karşı kalkan oluşturuyor. Kış aylarında salatalarınıza serperek kullanabilirsiniz.

Hindi eti: İyi bir triptofan kaynağıdır ve kaliteli proteinlere sahiptir. Kırmızı et ve tavuğa göre zayıflamaya daha çok yardım eder. İçerdiği triptofan ile serotonin salınımını arttırarak modumuzu yükseltmeye yardımcı olur.

haber7



21 Kasim 2017 Arkadaşına Yolla Yazıcıya Yolla
YORUMLAR

Adınız Soyadınız:  
E-postanız:   
Başlığınız:   
Yorumunuz:   
Lütfen kodu giriniz:   
     Tüm alanları doldurmanız gerekmektedir.
Facebook ile yorum yapınız.
Bunlar da ilginizi çekebilir
    Kritik toplantı bitti! İşte Tudor kararı
    Atiker Konyaspor-Marsilya maçı TRT 1 de
    U16 Milliler dört dörtlük
    UEFA dan Alper Ulusoy a görev
    Wimbledon şampiyonu eski tenisçi hayatını kaybetti
    Galatasaray potada kayıp
    Genç güreşçiler mindere çıkıyor
    Kartal Devler Ligi nde 41. maçına çıkıyor
    Lakers ın çaylağı yine triple-double yaptı
    Londra da mutlu sona Dimitrov ulaştı
    Şampiyonlar Ligi nde 5. hafta heyecanı
    Basketbolda günün sonuçları
    TOFAŞ, Anadolu Efes i devirdi
    Futbolda toplu sonuçlar
    Fenerbahçe yi Soldado sırtladı!
    Voleybolda toplu sonuçlar
    Fırtına 90+4 te esti!
    Beşiktaş ın maçına İspanyol hakem
    Galatasaray HDI Sigorta rahat kazandı
    Tudor seriyi bozmadı

Reklamlar: Çorum Voleybol | Etkinlik Paylaş | Masaj | Spor Akademisi | Spor Malzemeleri
KURUMSAL KATEGORİLER SOSYAL
Künye Spor Eğitim Seminer ve Kurs Facebook
Reklam Gündem Beden Eğitimi Sağlık Twitter
İletişim Teknoloji Özel Haber Okul Sporları İnstagram
KPSS Spor ve Yaşam Dergisi Videolar RSS
Copyright © 2006 Tüm Hakları Saklıdır