ÜYE GİRİŞİ: Kullanıcı Adınız: Şifreniz: Şifremi unuttum Beni Hatırla ?  Üye Ol
ÖZEL HABER    SPOR    EĞİTİM    SEMİNER VE KURS    BEDEN EĞİTİMİ    SAĞLIK    OKUL SPORLARI    KPSS    VİDEOLAR
Ana Sayfa | Forum | Canlı Skorlar | BESYO | Haber Gönder | Künye | Spor ve Yaşam Dergisi | İletişim | Livescore
Manset Alti Haberleri
  FLAŞ HABER: Williams koltuğu Sirotkin in
Manset Alti Haberleri
Kışın nasıl beslenmeli?
Vücut direncinin azalması ve hastalıklara karşı bağışıklığın düşmesiyle kış mevsiminde beslenme oldukça önem kazanır. Soğuk kış günlerinde düşen motivasyon ve artan hareketsizlik de eklenince grip ve soğuk algınlığı başta olmak üzere hastalıklara yakalanm
Google+   Kategori: Sağlık
  Tarih: 06.12.2017
- Bu haber 212 kez okundu.

Kışın Neden Kilo Alırız?
 
Özellikle kış mevsiminde bol yağlı yemekler cazip gelmeye başlar, evde yemek yapmak daha zor gelir ve hazır gıdalara yönelim artar. Bunun yanı sıra televizyon karşısında geçen süre artar ve beraberinde abur cubur tüketimi de artar. Basit bir örnek daha; yazın yüzerek yakılan kalorilerin yerini kışın sinemada tüketilen yağlı ve tuzlu patlamış mısır alır. Dolayısıyla kilo almak kaçınılmazdır. 
 
Fazla Kilolu Musun?
 
“Boyunun son 2 rakamından 10 eksilt olman gereken kiloyu bul” diye bir hesap duymuşsunuzdur. Aslında bazen tutuyor sayılar:) Ancak önemli olan BMI dediğimiz “Beden Kitle İndeksi”, bel çevreniz ve yağ-kas oranlarınızdır. Aynı boyda ve kiloda olan iki bireyin çok farklı görünebilmesinin sebebi budur. 
Sizin için doğru rakamları diyetisyenlerinize danışabilirsiniz. Yine de rakamlara takılmayın, çünkü önemli olan sağlıktır. Mutlu ve sağlıklı olduğunuz kilo ideal kilonuzdur.
 
Kış Diyeti- Ne Yersen O’sun
 
Hareketsizlik, abur cubura yönelim... bunlar hep bizim tercihimizdir. Doğa bize çok güzel imkanlar tanımıştır. Örneğin en bol C vitamini içeren meyveler (portakal, mandalina, kivi..) kış meyveleridir. Çeşit çeşit, renk renk sebzeler (lahana, pırasa, karnabahar, brokoli, havuç..) bulunur. Aslında kışın sağlıklı beslenmek daha kolaydır. 
Kışın dikkat edilmeyen önemli bir konu ise su tüketimidir. Günde 2-2.5 lt su tüketmek hem kilo kontrolü için hem de yaşam faaliyetleri için çok önemlidir. Su dışında içtiğimiz içecekler suyun etkilerini göstermezler. Suyu tek başına tüketmeyi alışkanlık haline getirin. 
 
Öğün atlamayın ! Havaların soğumasıyla özellikle kahvaltı öğünü atlanmakta ve hamur işi, hazır yiyeceklere yönelim artmaktadır. Güne mutlaka proteinden zengin güzel bir kahvaltıyla başlayın ve öğün atlamayın. Unutmayın; uzun süre aç kalmak bir anda yemeğe saldırmanıza ve basit şekerli besinlere yönelmenize neden olacaktır.
 
Zayıflama Hapı Olur Mu?
Zayıflama hapları, tozları veya çayları; zahmetsiz, hızlı ve harika sonuçlar mı demek? 1 ayda 20 kilo mu verdiriyor? Peki ya sağlık? Bu ürünler sağlık alanında hiçbir bilgisi olmayanlar tarafından o kadar güzel pazarlanıyor ki bakmadan geçemiyor insan, bir tık kadar uzağınızda. Bu ürünler yüzünden karaciğeri iflas etmiş, sağlığı bozulmuş, verdiği kiloları aynen geri almış insanlar da bir tık kadar uzağınızda… 
star


17 Ocak 2018 Arkadaşına Yolla Yazıcıya Yolla
YORUMLAR

Adınız Soyadınız:  
E-postanız:   
Başlığınız:   
Yorumunuz:   
Lütfen kodu giriniz:   
     Tüm alanları doldurmanız gerekmektedir.
Facebook ile yorum yapınız.
Bunlar da ilginizi çekebilir
    Fenerbahçe kupada yoluna devam ediyor
    Özbek ten transfer müjdesi
    Son şampiyon çeyrek finalde
    Kupada ilk çeyrek finalist belli oldu
    Lisansı çıkartıldı, yeniden kadroda
    Masa Tenisi 1.2. ve 3. Kademe Antrenörlük Kursu
    Fransız hakem, tekme için özür diledi
    Güreş Aday Hakem Kursu
    Türkiye EURO 2024 için görücüye çıkıyor
    Genç Millilerimiz, Romanya ya gol yağdırdı
    Williams koltuğu Sirotkin in
    Halep ve Alexander Zverev 2. turda
    Avustralya Açık ta 2. gün sona erdi
    Fenerbahçe Doğuş, 12. galibiyet peşinde
    Halkbank, Levoranta yı konuk edecek
    Medipol Başakşehir tur için sahada
    Yakın Doğu nun rakibi Wisla CANPACK
    Galatasaray, Polonya deplasmanında
    Süper Lig den TFF 1. Lig e gitti
    Dakar Rallisi nin 9. etabı iptal edildi

Reklamlar: Çorum Voleybol | Etkinlik Paylaş | Masaj | Spor Akademisi | Spor Malzemeleri
KURUMSAL KATEGORİLER SOSYAL
Künye Spor Eğitim Seminer ve Kurs Facebook
Reklam Gündem Beden Eğitimi Sağlık Twitter
İletişim Teknoloji Özel Haber Okul Sporları İnstagram
KPSS Spor ve Yaşam Dergisi Videolar RSS
Copyright © 2006 Tüm Hakları Saklıdır