ÜYE GİRİŞİ: Kullanıcı Adınız: Şifreniz: Şifremi unuttum Beni Hatırla ?  Üye Ol
ÖZEL HABER    SPOR    EĞİTİM    SEMİNER VE KURS    BEDEN EĞİTİMİ    SAĞLIK    OKUL SPORLARI    KPSS    VİDEOLAR
Ana Sayfa | Forum | Canlı Skorlar | BESYO | Haber Gönder | Künye | Spor ve Yaşam Dergisi | İletişim | Livescore
Manset Alti Haberleri
  FLAŞ HABER: 5 Türk takımı Avrupa da sahne alıyor
Manset Alti Haberleri
Beslenmede ezber bozan tavsiyeler
İngiltere’nin beslenme üzerine uzmanlaşmış en ünlü gazetecisi, The Times gazetesinin gıda editörü ve yiyecek-içecek üzerine en önemli ödüllerden Glenfiddich’i 5 kez kazanmış olan Joanna Blythman, altın değerindeki beslenme kurallarını bilimsel
Google+   Kategori: Sağlık
  Tarih: 18.03.2012
- Bu haber 37 kez okundu.

Genel inancın aksine yumurta ile tereyağının sağlıklı olduğunu ve
kırmızı etin kanser riskini azalttığını söyleyen Blythman önemli olanın doğal
beslenme olduğunu dile getirdi. İşte Blythman’dan bazı altın tavsiyeler:


KIRMIZI ET FAYDALI


Haftada 2 ila 3 gün kırmızı et yemek faydalıdır. Ancak doğal otlarla beslenen
hayvanların etlerini tüketmek gerekir. Böylece et kanser riskini azaltan omega 3
yağ asitleri içerir. Kuzu ve sığır eti mineral, demir, protein ve B vitamini
deposudur.


SÜTÜ TAM YAĞLI İÇİN


Süt vitamin, mineral ve protein deposudur. İnsanlar doymuş yağlardan uzak
durmak için diyet süt içtiğinde bu vitaminlerin çoğu kaybolur. Oysa doymuş yağın
kanıtlanmış zararları tartışmalıdır.


ÜZÜM YERKEN DİKKAT!


Üzüm böcek ilaçlarının ve kimyasalların en çok görüldüğü gıdalardan biridir.
Bazı üzümlerde 11 çeşit zehir bulunabiliyor. Organik olmadığı müddetçe
yememenizde fayda var. Ispanak ve kırmızı biber için de aynısı geçerlidir.


MISIR GEVREĞİ TEHLİKESİ


Zayıflamak için olanları bile şeker deposudur. Vitamin içerdiği söylenenlerin
hemen hemen hepsindeki vitaminler sonradan eklenmiştir. Bu yapay vitaminlerin
vücut tarafından ne kadar emilebildiği şüphelidir.


TON BALIĞINDAN KAÇIN


Bunun yerine sardalya tercih edebilirsiniz. Ton balığındaki omega 3 yağ asidi
oranı sardalyada bulunandan daha azdır. Haftada 2 kez balık yemeye çalışın.


TATLANDIRICI KİLO ALDIRIR


Tatlandırıcılar kilo aldırır. Çünkü vücut alınan kalorilerde tat arar. Bu
nedenle de diyet kola içildiğinde halen tatlı bir şeyler yeme hissi doğar.


PEYNİR PROTEİN DEPOSU


Yağ ve protein deposu olan peynir kolayca doyulmasını sağlar. Yağsız sütten
yapılan peynirde yağ oranı az olduğu için yeterince besleyici olmaz.



YOĞURT SOFRADAKİ MUCİZE


Mayalandığı için içerisindeki süt kolay hazmedilir. İçinde bulunan iyi
bakteriler de hastalıklara karşı korur.


YUMURTAYI EKSİK ETMEYİN


Kolesterol içerse de besleyici özelliği vücut için önemlidir. Ayrıca vücut
kolesterole de ihtiyaç duyar. Yumurta beyin fonksiyonlarını güçlendirir, vücudun
iyileşmesine yardımcı olur.


HAFTADA 1 KEZ PATATES


Patates C vitamini deposudur. Ancak kan şekerinin hızla yükselmesine neden
olduğu için insülin salgılanmasını da artırır. Haftada birden fazla yemeyin.


DİYETTE TEREYAĞI KULLANIN


Doğal doymuş yağların bulunduğu tereyağı margarinden sağlıklıdır. Diyetlerde
tereyağı açlık hissini azalttığı için kullanılabilir.


SEBZELERİ SEÇEREK YİYİN


Kilo vermek için en iyi sebzeler yapraklı, yeşil ve toprak üstünde
yetişenlerdir. Toprak altında yetişenlerde daha fazla şeker bulunur.

NTVSPOR



11 Aralik 2017 Arkadaşına Yolla Yazıcıya Yolla
YORUMLAR

Adınız Soyadınız:  
E-postanız:   
Başlığınız:   
Yorumunuz:   
Lütfen kodu giriniz:   
     Tüm alanları doldurmanız gerekmektedir.
Facebook ile yorum yapınız.
Bunlar da ilginizi çekebilir
     Karatay: Kışın kemik suyu, ev yoğurdu ve bol sirke!
    Ersan ın 20 sayısı yetmedi!
    Avrupa liglerinde liderler değişmedi
    Süper Lig Avrupa nın zirvesinde
    Muslera düşüşte! 10 gol...
    Fenerbahçe, Çekya deplasmanında
    Pınar Karşıyaka ya İtalyan konuk
    Galatasaray ın konuğu Buducnost VOLI
    Kupada rövanş heyecanı
    Barça yı Suarez ve Messi güldürdü
    Basketbolda toplu sonuçlar
    Beşiktaş, Kayseri de fırsat tepti!
    Başakşehir, Sivas ta tahtını kaybetti!
    Hentbolda toplu sonuçlar
    TFF 3. Lig de görünüm
    Başkentte 3 penaltı 3 gol!
    Eskişehir Basket evinde kazandı
    Futbol: TFF 2. Lig de görünüm
    Avrupa Kros Şampiyonası nda 3 altın
    Futbolda toplu sonuç

Reklamlar: Çorum Voleybol | Etkinlik Paylaş | Masaj | Spor Akademisi | Spor Malzemeleri
KURUMSAL KATEGORİLER SOSYAL
Künye Spor Eğitim Seminer ve Kurs Facebook
Reklam Gündem Beden Eğitimi Sağlık Twitter
İletişim Teknoloji Özel Haber Okul Sporları İnstagram
KPSS Spor ve Yaşam Dergisi Videolar RSS
Copyright © 2006 Tüm Hakları Saklıdır